Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-12, 15:51   #72
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Jeg har gjort det. En gang eller to med Eksen, og opp til flere ganger med fyren jeg dater nå. Skikkelig barnslig, men who cares. Vi har det morsomt, og jeg gir balla i hvem om noen synes det er tåpelig. Jeg gir i grunnen en blank f i hva andre mener om måten jeg bruker Facebook på. Om noen finner det irriterende så kan de jo bare skjule innleggene mine tenker jeg.

Tilsvarende har jeg lite synspunkter om hva andre foretar seg, og om hvor lite/mye de skriver. :Fordomsfri: