Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-12, 17:35   #77
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-dialog med partneren din?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har ikke noe problem med å forstå at folk gjør slik eller sånn selv om et er utenkelig for meg selv.
Det er ikke sånn kjemeperart at noen har behov for å skryte av barn og mann, proklamere sin kjærlighet foran hele verden eller slike saker?

Det er vel derfor de fleste som gifter seg vil ha giftering, sender ut bryllupsbilder og har selskap også? For å vise for verden/feire med verden osv?

Jo, men det er liksom noe med det å ha selvinnsikt nok til å forstå at resten av verden nødvendigvis ikke er enige og like interessert.

Litt skryt er selvsagt greit når det er på sin plass, men å overøse veggen med klissete, kleine meldinger blir som å invitere hele verden inn i samlivet og virker både malplassert og rart. Skilsmisse neste tenker jeg ofte da. En siste krampetrekning. For mennesker i et solid ekteskap med tillit til hverandre har som oftest ikke behov for å invitere andre inn i private samtaler for å vise nøyaktig hvor fantastisk alt er.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat