Sv: Facebook-dialog med partneren din?
Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.
Det er jo ikke sånn at all kommunikasjon mellom ektefeller på Facebook er klein, men her er et eksempel på noe som kvalifiserer til blokkering:
Mann: Har kjøpt blomster til min fantastiske fru, fordi hun fortjener det! <3<3<3
Kone: Og de var helt fantastiske, darling! Og du er ikke så verst du heller! Vært flink til å trene i det siste du, fått DEN kroppen!
Mann: Ja, den får du ikke nok av, gjør du vel? Synes jeg merket det i går kveld. ;oP
Kone: Så du merket det, ja? Blir vel kanskje mer av det, må jo takke for blomstene. 
:kvalm: Jeg skulle ønske jeg diktet opp dette.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.
Jeg 'faceraper' mannen av og til da, og setter inn "Dronningen er den kuleste jeg vet" på min profil. Men ingen tror liksom på det. ;P
WHAT?? Tror ingen på det?? Frekt ass. Jeg hadde forventet at folk tok det som en etablert sannhet om jeg hadde facerapet mannen med en sånn type setning. 
Jeg og mannen min har en sporadisk greie hvor vi poster et hjerte (uten noen annen kommentar) på hverandres vegg (ikke samtidig). Det er altså da en intern humor-greie mellom oss. Og det er enda morsommere når søskenbarnet mitt og hans kone poster hjerter og "zuzz og nuzz" i kommentarfeltet. Men er ikke helt sikker på at alle vennene mine skjønner at det ikke er helt alvorlig ment for å si det sånn.