Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-12, 15:26   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må jeg servere dessert?

Riskrem er ganske mye jul for meg altså, men jeg forventer det jo ikke når jeg feirer jul hos andre, bortsett fra hos foreldre som har samme tradisjon. En eller annen form for dessert hadde jeg nok forventet etter en såpass stor/viktig middag, men det ville ikke spilt så stor rolle hvilken. Noen ganger har vi laget til dessertbord etter at vi har pakket ut gavene. Da er det få som har orket dessert rett etter middag og så setter vi fram julekaker, konfekt, fruktsalat m/krem og riskrem m.m. sammen med kaffen. Funker også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat