Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-12, 10:14   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad eller laptop?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har iPhone, iPad og Macbook, og jeg bruker sjelden iPaden.

Der er jeg også. Derimot er jeg veldig glad jeg har iPaden da, og har kjøpt tastatur til den. Jeg trenger ikke iPad/MacBook i jobbsammenheng da, og har ingen problemer med å skrive lange tekster på det eksterne tastaturet på iPaden. Men jeg må vel innrømme at den som bruker iPaden mest her i huset er toåringen.

Opprinnelig lagt inn av Philomena, her.

Jeg har ikke gitt ungene lov til å bruke apps på mobilen. Redd før at Jeg ikke får den tilbake og for at de ødelegger siden gutten er bare 2 år. Da gjelder det val også for iPad.

Akkurat dette synes jeg du burde ombestemme deg på. Sønnen min er to år, og det er helt utrolig hvor lett han mestrer iPaden, og hvor mye han lærer av det. Det finnes massevis av lærerike spill også for småbarn, og jeg er veldig for å lære dem å mestre dette verktøyet helt fra starten. Her i huset får man bare bruke iPaden om man sitter i sofaen eller i sengen, og han vet at det er passord på den, så han får ikke brukt den alene og lar den derfor være i fred når jeg har sagt nei eller ikke er tilstede. De bruker forresten iPad i barnehagen hans, til og med de ungene som ikke er fylt 1 ennå.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat