Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-12, 18:34   #20
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg setter pris på å få pent innpakkede gaver, og jeg hadde satt pris på å være i stand til å gi bort pent innpakkede gaver. Dessverre så er jeg creatively challenged, men det hender jeg prøver.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg bruker kun gråpapir, for da kan det resirkuleres. :miljønissen: Også matcher jeg bånd og lapp.

Jeg synes gråpapir er undervurdert som gavepapir. Det er egentlig veldig pent. De peneste gavene jeg får hvert år er fra en svigerinne som alltid pakker i gråpapir. Det er ikke alltid hun gjør så mye ut av det, heller, kanskje bruker farget hyssing istedenfor bånd, men det er alltid veldig pent. I tillegg til å være miljømessig bedre enn det fancy-shmancy pakkepapiret.