Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-12, 10:28   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Jeg synes også det er hyggelig å tenke på å bruke noe annet enn julepapir til en som har bursdag nær jul. I alle fall til barn. Men det er en travel tid, og det er mye annet (og mange andre gaver) folk har å tenke på akkurat rett før jul, og om noen i farten ikke husker å kjøpe inn eget papir til din gave, eller om de gjør det lettvint og ber butikken pakke inn, det synes jeg på en måte man bør kunne greie å akseptere, i voksen alder, uten å bli snurt. Selv om man bare snurter inni seg. (Jeg synes det er greit å skille mellom "jeg synes det er en hyggelig gest hvis noen tenker på å bruke noe annet enn julepapir" og "jeg synes det er utrolig kjipt og blir skikkelig fornærmet hvis noen bruker julepapir".)