Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-12, 10:36   #93
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter du pris på pent innpakkede gaver?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tipper jo det er mest av det første, da, og det er til ære for dem jeg pleier å skille. Jeg tenker at folk som har bursdag midt oppi jula, typisk vil ha en del kjip historie med sammenslåtte gaver og redusert bursdagsfeiring i bagasjen, så jeg synes de fortjener litt ekstra dulling. :bursdagsgærning:

Det er jeg enig i.

Jeg har ingen i nærmeste krets som har bursdag helt oppi jul, men jeg ser jo at til og med til Podens bursdag helt i begynnelsen av desember er det butikker som bare har gavepapir, servietter eller papirduker med julemotiv. Og jeg har alltid da tatt det lille ekstra bryet med å kjøpe papir et annet sted. (Ikke at jeg tror han bryr seg - folk er ganske forskjellige.)