Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-12, 12:53   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmvisning i barnehagen

Jeg hadde tatt det opp. Absolutt. Hos oss ser vi kun film en gang i året og det er på Kinodagen i desember. Da viser vi film på lerret. Vi deler barnegruppa i 2 - de minste får se en "babyfilm" og de eldre får se en som er beregnet på alle i utgangspunktet, men som er litt mer avansert enn for de aller minste.

Jeg hadde denne kampen med SFO i sin tid. De viste Charlie og Sjokoladefabrikken (Tim Burton-style) for alle. Min taklet det helt fint, men han gikk i 2.klasse og er godt vant i filmverdenen. Jeg nekter å tro at alle 6-åringer takler denne like bra.