Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-12, 23:27   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god seng

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Vi har Svane med intelligel. Tror det er Zenit den heter. Har hatt den i en seks syv år og er superfornøyd.

Vi også. Den er rådeilig. Vi hadde Jensen-madrass i gjestesenga, den var også fantastisk. Kvalitetsstempelet får jeg når jeg kjenner at hele kroppen slapper fullstendig av og har det behagelig over hele, uansett stilling. Slik var det ikke med vår 8 år gamle IKEA Sultan madrass, den var ganske vond de siste åra. Jeg rømte inn i gjestesenga (Jensen) i ny og ne.

Men nå altså, Svane Intelligel Zenit. Den er dyr da, men svigermor jobbet på en møbelbutikk så vi fikk til innkjøpspris

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat