Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-07, 18:47   #70
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av petra, her.

Jeg har skrevet kokebok! Og jeg har sendt den til flere forlag og spurt om de vil gi den ut men når jeg ser dine flotte bilder i forhold til mine så skjønner jeg at jeg må ta nye bilder og lage alle 100 rettene en gang til! Da først kan det hende noen vil vurdere å gi ut boka mi. Får nesten litt prestasjonsangst nå jeg!

Utrolig Kjempeflotte bilder!

Så spennende da! Hva slags kokebok er det du har skrevet? Har du laget alle oppskriftene selv? Er du kokk, eller er dette en hobby? Kokeboklaging er nok ikke noe for meg, for jeg regner med at jeg ikke har lov til å publisere "stjålne" hermeoppskrifter - selv om de er litt endret/moderert?

Du får si i fra hvis boka blir godkjent/utgitt. Jeg er nemlig kokebokfantast.