Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 17:36   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: New York og Orlando

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det var forskjellig høydebegrensning fra attraksjon til attraksjon, men fra Island's of Adventure husker jeg at han hadde vært for lav for ride'n inne i Hogwarts, blant annet. Jeg lurer på om grensen var 122 cm?

Minsten hadde forresten et minneverdig møte med Handy Manny i Disney Hollywood Studios.

Det holdt forresten lenge med et par parker i uken, for vår del. Særlig siden minsten var så liten. Det blir lange dager i parkene, og vi trengte litt "pusterom" i mellom. Men Typhoon Lagoon var en avslapningsdag. Utrolig fint og veldig gøyalt badeland. Dit skal vi definitivt flere ganger. Blizzard Beach er nok like bra.

Ja vi må ha noen dager i badeparkene siden hotellets bassengområde ikke er allverdens.
Vi tenker og på sånn parkhopperpass og magic your way through pass, slik at i kan dele opp og ta feks magic kingdom på formiddagen og badeland på ettermiddagen.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Sea World har forresten to fantastiske berg- og dalbaner! Særlig Manta, hvor man henger på undersiden av "vognen" og tidvis stuper ned mot bakken med hodet først. Jeg elsker berg- og dalbaner, og overså alle advarselsskiltene som sa at hjertesyke ikke får ta dem.

Oooh vi som trodde sea world var bare delfiner og spekkhoggere og sånt og hadde tenkt å droppe det. Jeg og ELSKER berg og dalbaner, så jeg må kanskje revurdere det. (Erfaring fra andre sånne vanngreier er at eldste synes sånne delfinshow er dritkjedelig)

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Og du får gratis dag to billett i sea eWorld om du leverer inn billetten din i luka til venstre rett etter inngangen. Trenger inne brukes dagen etterpå. Bør gjøres når du går inn i parken, lang kø for å få gjordt det når det nærmer seg stengetid.

Ah fint tips!
Finnes sånt i andre parker og?