Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 18:38   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekker du ungene dine om morgenen?

Poden våkner så å si aldri senere enn 8, så problemstillingen er fremmed. Vi voksne må ha vekkeklokke for å våkne før 11-12, så jeg ville neppe vært våken selv til å vekke ham 10. Om jeg visste at det ble tungt å snu døgnet når skolen starter igjen, så ville jeg kanskje vekket meg selv og deretter ham rundt 10, og så flyttet tidspunktet gradvis tilbake de siste dagene av ferien - men ikke for å "få noe ut av dagen", for det gjør vi aldri på den tiden uansett.