Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 18:45   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekker du ungene dine om morgenen?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg vekker dem. I teorien. I virkeligheten sover de ikke lenger enn til ca 8. Jeg holder ganske strengt på leggerutiner/-tider også i feriene. Det gagner oss alle.

Der er jeg også. Frem til nå har jeg vekket om han fremdeles har sovet 8, men for noen dager siden fikk han sove til 10. Det var et eksperiment, for å se hvor mye det ødela for kvelden. Det gikk fint, men i fremtiden kommer jeg nok til å fortsette å vekke 8.

Jeg er helt avhengig av tiden for meg selv på kveldstid, så å la alt skli ut er helt uaktuelt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat