Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 20:46   #5
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selge sølvbestikk

Mitt første råd, ike selg det, med mindre dere desperat trenger pengene. Jeg og mine barn syns det er helt fantastisk å dekke opp med sølvtøy fått og arvet fra besteforeldre og oldeforeldre osv. Og vi bruker det mye. Vasker det i oppvaskmaskin, oppbevarer det i esker kjøpt hos gullsmeden, og pusser det dann og vann. Greit med hardangerbestikk til vanlig, fest med sølvtøyet.

Selge på Finn.no, sjekk hva andre tar, og ikke send i posten. Ville sjekket hos seriøse gull, sølv, mynthandlere,og forhandlet frem en god pris. Ser mange tar over halv pris for gammelt sølv.

Sjekk listepris for deres sølv, og ikke la dere lure. Prisene stiger stadig, og sølv vil etterhvert bli en ettertraktet vare.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat