Tråd: Katt
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-12, 21:05   #25
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katt

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Dersom eg hadde trudd det var ein reell fare for at kattepusen havna på låven, så hadde me ikkje vurdert det. Men eg har ein mann som ikkje kan innrømme at han har endra meining.
Så når han no er enig i både katt og det som er, så kjem nok katten til å bli eit familiemedlem.
På handletur i dag når eg pekte på kattesenger/hus, så var han heilt enig.

Einaste eg lurer litt på er nattestider ? Dei liker vel helst å jakte om natta, men samtidig så liker dei jo ikkje kulde og gufsevær noko særlig. Ei katteluke hadde vert drømmen, men eg vei ikkje kvar me kan plassere den her hjå oss.

Jeg har dårlig erfaring med katteluker, de kan nemlig ta med mus og fugl inn. Hvis dere slipper den ut når dere legger dere kan det jo være fint for den å kunne gå inn i låven når den er ute.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat