Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-13, 18:13   #12
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Boktråden for 2013 med en post for hver bruker

Januar:
1) Henrik Langeland - Hauk og Due. Den andre boka om gjengen fra Hemingland. (Verdensmestrene.) Nå er de i tjueårene og lever livet, men har ikke hatt kontakt på 7 år. En hendelse 7 år tilbake skaper spenning mellom Hauk og Lars, og Langeland skriver drivende godt. Skulle være fire bøker i denne frittstående romanserien, men hører at neste bok ikke vil ta historien til disse guttene videre. Gleder meg uansett til neste.

2) Tirsdagsdamene, reisen til Lourdes - Monika Peetz. Styr unna! Jeg trodde dette var boka en venninne av meg hadde anbefalt meg, og ventet og ventet på at den skulle ta seg opp. Men så utrolig platt og irriterende. Det viste seg at boka jeg skulle ha lest var "The unlikely pilgrimage of Harold Fry" - Rachel Joyce. Det var i alle fall noe med pilgrimmer...

Februar:
3) Da jeg døde - Ane Håbjørg. Sterk bok om hvordan forfatteren fikk livet snudd på hodet etter å ha fått hjerneblødning som 43-åring.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)

Sist redigert av mosol : 09-02-13 kl 23:12.
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat