Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-13, 10:31   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle-anbefalinger

Jeg liker heksebøkene til Debora Geary (du kan starte med A Modern Witch - liker du den har du mange bøker å glede deg til.)

Dessuten likte jeg Rivers of London, Moon over Soho og Whispers Under Ground av Ben Aaronovitch (Midnight Riot er samme bok som Rivers of London).

Liker du disse kan jeg anbefale flere andre gode forfatter i samme genre.

Jeg kan også anbefale deg å legge inn de bøkene du har likt på goodreads.com. Da vil du etter hvert få opp forslag til tilsvarende bøker, og jeg har hatt stor glede av mange av de bøkene jeg har funnet gjennom goodreads! Ellers finner du jo stort sett alle engelske bøker til Kindle.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat