Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-13, 10:49   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du/dere for mange ting?

Jeg blir bedre og bedre til å kvitte meg med ting. "Kast skjiten" er mantraet mitt. Ikke det at jeg nødvendigvis kaster alt, jeg prøver å gi bort til Fretex eller loppemarked eller annonsere på Finn. Vi har en liten leilighet, så vi bare MÅ ta en sjau sånn dann og vann. Men jeg skjønner ikke hvor alt kommer fra, for vi er ikke shoppingglade mennesker noen av oss.

Jeg prøver å ikke bite over for mye av gangen. Jeg tenker "nå skal jeg rydde i ett skap" eller "nå stiller jeg inn alarmen på 20 min og rydder non-stop frem til da". Selv med en liten leilighet blir det for voldsomt om jeg blir eplekjekk og tror at jeg skal klare så mye av gangen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat