Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-13, 13:23   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kaster normalt julekort når jeg pakker bort jula. Jeg leser dem og setter stor pris på å få dem, men hva jeg skal bruke dem til senere, skjønner jeg ikke helt?

Bruke og bruke, det er da nok av ting man har som man ikke konkret bruker til noe. Jeg synes det er hyggelig å se på gamle bilder av søsken og venners barn når jeg roter fram julepynten i desember. Og så er det jo ikke sånn at bildekortene tar fryktelig stor plass. Det er vel en 12-13 år siden vi startet å motta bildekort. De første årene fikk vi få (ikke så mange av de rundt oss hadde barn) så var det en tiårsperiode med minst 20 kort hvert år og nå begynner det å avta litt. Altså: Jeg har ca.100 bilder liggende i en liten plastpose i julepyntkassen, det tar ikke fryktelig mye plass, altså. Hadde vi snakket 3-4 kasser med julekort, ville jeg kanskje vurdert å kaste noen.

Men: Lister over hva man får til bursdager? Jeg lager ikke slike lister, og hadde jeg gjort det, ville jeg iallfall ikke tatt vare på dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat