Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-13, 15:04   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?

Jeg tar vare på altfor mye.

I en boks har jeg tatt vare på alle kort, fine bånd og annet vi fikk i forbindelse med fødselen, og i en annen har jeg tatt vare på endel av det tøyet han har brukt mest. Alt fra små tøfler til kule bodyer og en grå bitteliten joggebukse. Alt hjemmestrikket er tatt vare på, og regner med at vi låner det ut til eventuelle kusiner og fettere. Mye av det er fra da jeg var liten allerede, og fra søsknene mine var små.

Vi har egne permer fra barnehageårene, og en boks full av tegninger og sånn. Nå går han jo bare i tredje klasse, så enn så lenge har vi tatt vare på alle skolebøker også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat