Sv: Hva tar du vare på av ting til barna dine?
Tar vare på noe, ja, men absolutt ikke alt. Har spart på hjemmestrikket babyklær. Hjemmestrikkede klær etter 1-årsalder har jeg gitt vekk til min kusine (klærne er strikket av familiemedlem). Har også spart alle skolebøker og hefter fra 1. klasse, men innser at noe nok skal kastes etterhvert. Så har jeg spart på begge sine første par sko (har mine første også), første melketann eldste mistet, alle post-og bursdagskort til begge samt alle kort til fødslene. Treleker, de fineste puslespillene og de fineste/dyreste kosedyrene spares. Kommer også til å spare alle bøkene. Har alle bøkene fra da jeg vokste opp også og noen skolebøker. Lego, duplo og brio tog spares også.
Jeg danset og eldste har brukt min lyseblå ballkjole på karneval i bhg. I går fant jeg en hjemmestrikket Per Spook genser som farmor strikket til meg. Den kan snart tas i bruk av eldste tenker jeg.
Mine forelde sparte omtrent alle våre leker, men mine barn har ikke vært så interessert i dem, så det meste er gitt videre. Ting forandrer seg.
Sist redigert av millact : 02-01-13 kl 21:54.
|