Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 09:58   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende "torrenttråder"

Som privatbruker er jeg i hvert fall prinsipielt enig med deg: nedlasting av denne typen er stort sett ulovlig, og jeg synes personlig det er unødvendig at FP blir brukt til formidling av invitasjoner og direkte opplæring i torrentnedlasting som i den tråden. Spørsmålet er jo om dette er noe som bør være forbudt (som i at moderatorer summarisk sletter alle slike tråder når de oppstår), eller om det er nok at brukere sier fra om at de ikke liker det (som du og jeg gjør nå, noen).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat