Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 10:00   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvareindustriens hemmeligheter

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det er da vel nesten ingen som bryr seg mer om dyr enn mennesker, da hadde det nok vært flere veggiser i verden, tenker jeg. Er vel heller motsatt. Selv bryr jeg meg like mye om begge deler, vil jeg si, og det gjelder de aller fleste veganere jeg vet om. Faktisk er veldig mange veganere ikke engang glade i dyr, de har tatt valget av andre årsaker (miljø, etikk, helse). Bare for å nevne det, siden det ser ut til at mange har en misoppfatning om at veganere er hjertehippier som kun bryr seg om dyr. Det er langt fra virkeligheten.

Nå nevnte jeg ikke veganere spesielt, Dixie. Men det er et paradoks at engasjementet for dyrevelferd er ekstremt mye større enn for barnearbeid og arbeidsforholdene til moteindustriens fabrikkarbeidere.

Sist redigert av Tallulah : 03-01-13 kl 10:45.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat