Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 10:03   #40
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos kulturarv

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jamen Rine - synes du virkelig at dette er noe kulturministeren skal svare på?

Ja, hvorfor skulle hun ikke gjør det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men alt det der har hun da svart på, Rine. Hun har til og med svart på hva som er forskjellen på det sosialantropologsike begrepet og det kunst-kulturbegrepet, fo rå dretter svare på det som er innefor hennes virkefelt som kulturminister.

Jeg syns Hustads kronikk var eksepsjonelt dårlig (og ikke minst ekstremt nedlatende) skrevet, og det forundrer meg at til og med folk som er enig med ham, syns at den er bra. Hadjiks første svar til Gjedda var ikke nedlatende, men jeg skjønner godt at hun nå svarer skarpere for å få slutt på dette tullet.

Jeg er enig i at Hunstad var litt nedlatende, og det var en av tingene jeg likte med kronikken. Jeg syntes ikke Tajik ga et ordentlig svar (og var rimelig nedtaltende selv) så det fortjente hun- rett og slett.

Slik jeg oppfatter det, blir hun spurt om å definere norsk kultur (finnes det en egen norsk kultur og hva består i så fall denne av?) og jeg synes ikke hun klarer å gjøre det på en spesielt god måte, faktisk ikke i noen av innleggene sine.
Og hva er det du definerer som tull?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat