Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 11:03   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjellsko/turstøvler - tips?

Jeg kjøpte Scarpa for halvannen måned siden, og har så langt bare brukt dem til å gå enkle turer og til og fra jobb i sølevær med. De er helt supre og kjempegode å gå med.

Jeg ville ikke satset på et bestemt merke; jeg ville oppsøkt en god forhandler og bedt dem finne en sko som passer til din fot og ditt bruk. Det gjorde jeg, og det fungerte aldeles strålende for meg, i alle fall. (Jeg var på Skandinavisk høyfjellsutstyr, men det finnes flere andre som også kan slikt.)

Har du gavekort på en bestemt butikk, eller skal jeg sjekke med min lokale (for deg) turguru hvilke butikker som kan slikt og som har gode sko?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat