Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 13:11   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitation code? (TV Torrents) Gies ikke til nyregistrert brukere!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tror/håper nedlastingen har hatt positiv effekt på serieutvalget på norske kanaler, den får jungeltelegrafen til å gå, og tvinger kanalene til å ta inn bedre og mer aktuelle serier tidligere. Jeg mener derfor at nedlastingen ikke bare har negative sider for serieprodusentene, snarere tvert imot.

Nei, absolutt ikke. Nedlastingen har ført til store endringer i releasegapene. Men det er ikke slik at det er enten/eller, det er negative konsekvenser også.

Jeg tror det som tar knekken på nedlasting er demand-løsninger med svært lite releasegap, samt at amerikanerne åpner opp. For det er de som i hovedsak holder igjen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat