Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-13, 22:49   #26
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.467
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irriterende "torrenttråder"

Jeg syns forumjustisen slår fint inn i slike tråder, jeg. Jeg spurte jo etter en invitasjon, men visste ikke da egentlig at TV-torrenter (nesten utelukkende) er ensbetydende med ulovlig nedlasting. Da er det jo fint å ha FP som kan guide og korrigere underveis.

Jeg er forøvrig helt uenig i at mulighetene for nedlasting av filmer/ tv-serier er god nok nå. Tvert i mot er jeg skikkelig irritert over mangelen på muligheter til å betale for det jeg ønsker å laste ned. Man må jo styre med å opprette amerikansk Ituneskonto for å aller nådigst få lov til å være kunde av helt mainstream filmer og serier, de filmene og seriene som "alle" har lyst til å se.

Jeg syns bransjen har vært alt for dårlig til å følge kundenes digitale modenhet og betalingvilje for nedlastingsmuligheter. Selv om det selvsagt ikke legitimerer lovbrudd. Jeg skulle gjerne betalt for kvalitetsbarnefilmer med norsk tale for eksempel. Men det fins ikke å kjøpe. Ja, bortsett fra de 3 dubbede Disneyfilmene i norske Itunes da .

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat