Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-13, 10:43   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.883
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Så søtt. HUn er jo virkelig som en lite babynurk, jo.

Men det høres litt slitsomt ut, også.
Men atte, hvis hun er så ekstremt klengete, blir det bedre etterhvert da? Eller blir hun så knyttet til å ha folk rundt seg hele tiden senere også?? Aner ikke jeg altså.
Kanskje være obs på å la henne være bittelitt alene, men det øver du jo på ser jeg. Må vel bare ta små steg om gangen.
Hunder er vel som babyer og barn, de er forskjellige og noen er flinke til å tilpasse seg nye ting mens andre ikke er det eller bruker lang tid til å venne seg til nye ting.

Mulig hun kan trenge å treffe andre hunder? Gjør hun det? Dere går vel ikke så mye tur med henne foreløpig heller?

Vi kjente mange med hund da vi anskaffet vår så vårt lille nurk ble kastet inn i sosialiseringen med en gang. Venner av eldstemann kom med sine hunder og hilste på.
Men vår hårball var veldig rolig og trygg fra første stund da, utenom litt piping første natta.
Det er sikkert lurt å gå på kurs.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat