Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-13, 18:28   #19
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Høres ut som hun hadde virkelig ro i dag da. Valper sover vanligvis mye, så det at hun sover på plassen sin så lenge ville jeg sett på som et tegn på at hun var trygg.

At valper ikke vil gå tur og piper når man går langt bort fra huset er veldig vanlig.
De liker ikke å være langt fra "hiet" når de er små. Og de trenger heller ikke å gå tur på den måtn. Jeg ville bare lekt litt utenfor hos dere rett og slett. Og så tatt det derfra.
Hvor langt er det dit du kan slippe henne fritt? Det er lurt å begynne med dette tidlig ja, før hun får utforskertrang.

Vår hund på fire år stikker konsekvent aldri av, og vi har henne fint løs når vi er i skogen. Og har gjort det slik hele oppveksten hennes.
Innkalling er nesten den viktigste treningen. Og man må fortsette å trene resten av livet på det. Noe jeg ikke skal skryte av altså, for jeg er langt i fra flink nok til å trene på det, men viktig er det.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat