Tråd: Blinkesko
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-07, 10:02   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blinkesko

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

En liten digresjon; er sånne blinkesko gode å gå med? Kan de brukes hver dag eller blir de harde i sålen på grunn av blinkemekanismen?

Vesla mi har rosa joggesko med 3 små hjerter på hver side som blinker rødt. Jeg tror de er ganske gode å gå med, for hun elsker å gå med dem og er VELDIG snar på å si fra om noe er ubehagelig. Så jeg vil tro hun synes de er ganske gode, de SER gode ut også.

Vi kjøpte dem for en måned siden eller noe sånt, og de blinker enda, og jeg regner med de skal blinke en ganske god stund til. 4 dager, da ville jeg absolutt gått tilbake ja, da er det noe galt med dem.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat