Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 12:23   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest belastende/slitsomt

Det er noe helt annet å gjøre aktiviteter selv med dårlig rygg, enn å ha med små barn på dem. Svømming for ryggens del er ikke det en får gjort i svømmehallen med småbarn.

Jeg hadde perioder med mye vondt i ryggen mens jeg hadde småbarn, og syns ski og skøyter var klart mer belastende enn svømming og aking. Da tenker jeg på tilrettelegging, løfting av unger og utstyr og støtting og hjelping.

Skøyter tør jeg ikke lenger selv om jeg ikke har småbarn. Etter to prolapsoperasjoner er jeg rett og slett for redd for å falle eller skli og få en feilstilling som starter noe ny elendighet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat