Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 12:35   #5
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fordeler med Mac fremfor vanlig pc?

Jeg er også på utkikk etter pc og skulle gjerne hatt mac fordi jeg liker programmer den har, som iphoto for eksempel. Jeg liker at den er enkel og jeg elsket iphonen min i sin tid og har nå ipad som er suveren. Den er er også hipp og kul (shallow).

Det største problemet er den er så himla dyr i forhold til pc. Jeg vil ha en slik ultrapc/macbook air. Jeg skal bruke den til å arbeide på og skal derfor bære den fram og tilbake på jobb. Siden jeg skal arbeide på den må jeg minst ha 13' skjerm. Da skiller det ca 3000,- på macbook air 13' og en samsung i ni serien på 13' tommer og da er det jo slett ikke forsvarlig å kjøpe mac? Eller er det det?