Sv: Har du satt løk?
Opprinnelig lagt inn av Malama, her.
Nei, jeg har ikke det, men har store planer om å gjøre det sånn at jeg kan glede meg våren 2014. Det ble bare ikke prioritert i fjor (vi flyttet jo inn i sommer, og hagen ble ikke prioritert, rett og slett)
Hagelivet står på prioriteringsplanen min for 2013. For mannen står det fortsatt en god del greier inne på planen, så uteprosjektene som krever at han er med på lasset, drivhus f.eks, er nok ikke for i år. Løk står definitivt på planen.
Her er vi omtrent også. Vi flyttet inn i fjor og siden jeg var gravid med bekkenløsning så ble det gjort særs lite. Vi anla ny plen i del av hagen, men vi ser at vi må gjøre det i resten av hagen også. Det ble så stor forskjell. Jeg skal også plante masse løk til høsten. 
Jeg håper jeg kan få litt tips her etterhvert på hva som kanskje kan finne på å komme opp her i vindføyken i Hammerfest. Jeg har utforsket hagene til naboene fant i hvert fall sånne blå fine krokus og noen stjerne ettellerannet (små blå, med litt hvitt i og bitteliten gul prikk i midten). Mannen skal bygge platting, det kan bli spennende. 
Jeg gleder meg til våren! (våren kommer ikke her oppe før i mai, så det er lenge til)