Tråd: Full Beauty
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-13, 15:15   #2
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Full Beauty

Det middelmådige er kjedelig. Sånn virker det, i alle fall. Det gjelder på alle områder. Middelmådige elever, yrker som hverken er høystatus eller lavstatus, vekt som ikke er lav nok eller høy nok, inntekt som er middels, mat som bare er passe sunn osv...

Jeg tror at det ekstreme trekker oss til temaet. Og det er nesten alltid det som ligger utenfor normalområdet som diskuteres.

Disse bildene er ikke noe godt innlegg i noen som helst debatt synes jeg, for ingen vil påstå at det er bedre å ha en slik kroppsvekt enn de supertynne modellene? De er vel nesten ikke istand til å bevege seg lenger, hva slags liv kan det være? Om han ville skape en diskusjon, så hadde grunnlaget vært mye bedre om han hadde fotografert de førti første damene som tok sju-toget.

Jeg synes det ekstreme har overtatt altfor mye både i media og på nett. Vi velter oss i ekstremdiett og supertrening på den ene siden, og cupcakes og desserter med usannsynlige mengder kalorier på den andre siden. Det hadde vært fint om "normalitet" hadde fått litt mer plass. Men igjen, jeg forstår jo at det normale egentlig er litt for kjedelig for de fleste i et samfunn som har en overflod av informasjon og nyheter.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat