Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-13, 17:53   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The Impossible - noen som har sett denne?

Sitat:

Denne filmen skildrer en naturkatastrofe på en intens og realistisk måte. Dette kan virke angstskapende på 11-åringer og filmen får derfor 15-årsgrense.

Jeg lurte på å ta med 9-åringen, siden vi akkurat har vært i Thailand i områdene som ble rammet. Vi snakket mye om Tsunamien når vi var der. Vi var der også noen dager etter at det skjedde, men det husker hun jo ikke. Det blir ikke aktuelt å ta henne med på kino, men jeg skal se den selv og så vurderer jeg om vi kan se den sammen hjemme når den kommer på dvd.