Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-13, 10:14   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hjelp!] Hva er fint innen briller for tiden?

Alt er "inn"!

Jeg bare elsker brillene mine som jeg kjøpte tidlig i 2004 og alt jeg har prøvd etterpå er faktisk like som dem, men jeg har kjøpt billige briller på nettet og er faktisk utrolig fornøyd.
Et par i stål med innfatning bare oppe(ligner ganske mye i fasongen på de fra 2004), et par røde og hvite(julebriller)i litt kraftig plast og et par enkle i brunt, også i plast. De koster ikke mer enn 79 - 400 kroner komplett, og da er det ikke så farlig om det bare er briller som passer akkurat nå.

Men jeg bruker mest linser og har bare brillene i tillegg.