Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-13, 12:39   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har godt levert, hvordan synes dere oppskriftene er?

Vi har ikke Godt levert, men middagshjelpen.

Det er det samme der. Jeg følger oppskriftene ganske greit, men synes kanskje de er noe lite utførlige. Mannen min er vant til å få ting inn med teskje og sliter med å lage middagene.

For dere som lurer, så anbefaler jeg å teste det ut. Vi har hatt slike middagsleveranser i over 3 år nå og er fornøyd. Det er relativt sunne middager og det er ålreit å prøve noe nytt. Noen ting går bare inn i kategorien "greit nok", mens andre ting er veldig godt. Sønnen min er ekstremt kresen. Han spiser på langt nær alt, men vi kan ikke bare lage mat han liker uansett. Det er alltid noe som er greit nok for ham også.