Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 09:49   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.204
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Egner skadelig for barn?

Sånn ut over det, så er jeg også veldig enig med Tallulah i at det er fint og viktig å holde seg litt oppdatert på nye ting som kommer, både for å se etter kvalitet (de nye klassikerne, som Toffen er inne på) og for å få andre slags impulser og tanker og ideer enn det man får i de eldre bøkene. Det synes jeg når det gjelder all slags kultur. Men det er ikke fordi den gamle kulturen ikke er "bra nok", det er blant annet fordi jeg vet at det finnes mye bra ny kultur, og det ville være synd å gå glipp av den. (Og så er det fordi alle, både barn og voksne, har godt av varierte kulturelle impulser.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat