Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 10:23   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Egner skadelig for barn?

Jeg er nok litt enklere. Jeg tror at det ikke er så farlig om "ordinære familier" velger bare de bøkene foreldrene kjenner fra barndommen OG det fenger (hvis det ikke fenger velger de vel noe annet? ), så skaper det leseglede. Og dette legger et grunnlag for at ungene kan velge selv når de blir store nok til det. Snuppa har hatt bibliotek på timeplanen siden første klasse, og der har de fått låne bøker helt selv. Noen ganger kommer hun hjem med Elsa Beskow (snakker om gammeldags!) og andre ganger nyere bøker. Jeg tror uansett det legger et godt grunnlag for at hun vil lese videre.