Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 19:42   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Færre flyreiser i 2013?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg har oppdaget at det er ganske fint å reise med nattog når jeg skal for eksempel til Stavanger eller Bergen på korte turer. Jeg legger ungene og setter meg på bussen til toget når jeg ellers ville lagt meg. Neste morgen våkner jeg på bestemmelsesstedet, spiser en deilig frokost for meg selv og er klar for møter eller annet uthvilt og uten å ha måttet stresse tidlig til flytoget, ventet på flyplass og alt styret med å fly. Utrolig mye mer behagelig. Hvis man må hjem samme dag, kan ettermiddagstog brukes til å se film på iPaden eller noe annet hyggelig, eller man kan gjøre noe kulturelt og ta nattoget hjem også. Dagen går jo likevel om man skulle tatt fly.

Og så går toget fra sentrum til sentrum, veldig praktisk. Med mindre man skal til området rundt flyplassen(e), selvsagt.