Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 20:40   #18
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Færre flyreiser i 2013?

Veldig enig, noen. Det koster meg to kalorier å kildesortere, ta bussen til byen i stedet for å kjøre, støtte Natur og Ungdom osv.
Men kom igjen når det er snakk om å kvitte seg med den ene bilen slik at man får dårligere tid om morgenen og en mer stressende hverdag, eller gud forby, reise mindre med fly? Nei, da begynner det å koste litt, og så finner man på mer eller mindre latterlige unnskyldninger for å bortforklare et valg man kanskje ikke føler seg helt komfortabel med.
Og før noen spør: Joda, jeg har reist med fly, og kommer sikkert til å gjøre det igjen. Jeg er likevel klar over at den miljøsynden ikke kan veies opp av at jeg panter colaflaskene mine...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat