Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-13, 12:35   #332
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

I hvilken retning tror du at du bommet? Jeg har denne i en annen farge, og synes den var nokså stor i størrelsen - særlig over brystet. Tror jeg kunne gått ned et hakk fra min vanlige størrelse.

Ja? Kanskje det går likevel da. Jeg bestilte 12R, men etter å ha lest tråder her inne så jeg at det var 38 og jeg bruker 40. Målene jeg gikk etter var kanskje litt for nøyaktige, jeg er feks. 75 cm i midjen og valgte utfra midjemål 72-77. Hoftemålet var enda mer akkurat på tror jeg. Håpet kan jo være at skjortekjolen iallefall passer - den så jo tøyelig ut.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv