Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-13, 01:02   #91
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film av eldre dato som fortsatt kan underholde 6–8-åringer?

Engelsk tale - norsk tekst er helt feil for den aldersgruppen synes jeg. Tror selv mange 8-åringer sliter med å lese tekst. Poden her gjør det, og han ble 8 i høst, men jeg har fortsatt til gode å høre at noen av kompisene hans gjør det. Selv snuppa på 10 sliter med å lese all tekst.

Toy Story 1-2 er jo bare knall. Monsterbedriften også, men tenker kanskje at De Utrolige er det beste valget - rett og slett fordi færrest nok har sett den. Og så handler den jo om superhelter - og det er jo bare sååå kult for den aldersgruppen Alle Pixar filmene er jo dessuten en fryd å se for oss voksne - hvis det er slik at du skal se med dem

Brave er det mange barn som synes er skummel. Har hørt 9-åringer si det også faktisk.

Ser E.T er nevnt her... Mine filmgale barn synes den var kjedelig... Og jeg synes dubbingen var teit