Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her. Sitron: Jeg har pyntet bursdagskakene til Lillegutt med motiver han har vært spesielt opptatt av. Rundt 2-årsdagen så han veldig mye på den kjente filmen "Yeyow Meen": Høsten før han fylte 3 var han ekstremt opptatt av fugler - leste fuglebøker, så på bilder og så dokumentarer om fugler på DVD. Han hadde egentlig bestilt en kake dekorert med en Archaeopteryx (urfuglen, den aller første kjente fugl med fjær), men var godt fornøyd med en lundefugl i stedet: Og til 4-årsdagen skulle han absolutt ha en grønn drage:
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Sitron: Jeg har pyntet bursdagskakene til Lillegutt med motiver han har vært spesielt opptatt av. Rundt 2-årsdagen så han veldig mye på den kjente filmen "Yeyow Meen": Høsten før han fylte 3 var han ekstremt opptatt av fugler - leste fuglebøker, så på bilder og så dokumentarer om fugler på DVD. Han hadde egentlig bestilt en kake dekorert med en Archaeopteryx (urfuglen, den aller første kjente fugl med fjær), men var godt fornøyd med en lundefugl i stedet: Og til 4-årsdagen skulle han absolutt ha en grønn drage:
Hei, kan du være så snill å gi meg meg oppskriften på den lundefugl-kaken? hidden--dragon@hotmail.com tusen takk