Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-13, 19:06   #12
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster det å bygge på og er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvis dete gjerne vilbli der dere er og dere skal ta badet uansett, da ville jeg ikkevært i tvil om å ta reten også. Det er badet som virkelig koster.

Det er litt det jeg tenker også. Spørsmålet er egentlig hvor mye de ekstra kvadatmetrene vil koste. Rundt en mill er helt overkommerlig, mer enn det får jeg neppe mannen med på. Og selv om 15 kvm høre lite ut, så er konsekvensen av de ekstra kvadatmetrene at vi ikke trenger å tenke på å flytte.

Greia er at vi tar ikke badet hvis vi uansett må flytte i løpet av noen år. Huset har en veldig god planløsning, men vi mangler et ekstra oppholdsrom til barna, gangen er litt for liten og vi mangler noe oppbevaringsplass. Alle disse behovene kan dekkes innen for 15 nye kvadatmetre og flytting av et par vegger.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat