Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-13, 20:42   #1
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spørsmål om å gi tilbakemelding når man handler på internett (f. eks. finn.no)

Spørsmålet er som følger: når du har handlet noe brukt på internett, pleier du da å gi tilbakemelding på om du er fornøyd med handelen?

Jeg må bare innrømme at jeg kan fort glemme å bekrefte at jeg er fornøyd med handelen, men har tilsvarende tatt meg selv i å lure på om mottaker av en vare er fornøyd, når jeg ikke hører noe.

Så, kjære Orakler i Delfi (FP-folk), hva er vanlig?

Og har noen opplevd at mottaker er misfornøyd/og gir besked om det? Klager på prisen i etterkant? Hva gjør man i såfall da?

Jeg synes noen ganger det kan være vanskelig å sette pris på varer, og har et par venninner jeg har pleid å alliere meg med, for å kontrollsjekke om jeg er på jorde med prisen jeg setter. Det er jo ingen garanti for at mtotaker skal være fornøyd, men da slapper jeg litt mer av at jeg ikke har gjettet meg villt til en pris som er "feil".

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011

Sist redigert av Høyt&Lavt : 13-01-13 kl 23:26.
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat