Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-13, 10:08   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om å gi tilbakemelding når man handler på internett (f. eks. finn.no)

Jeg får ofte tilbakemelding, og det synes jeg er flott. For jeg synes selv i all beskjedenhet at de har gjort en god handel. Ingen har klaget, og det synes jeg er litt rart. Ikke at jeg har solgt dyrt og dårlig, men regner med at godt brukt ikke tolkes likt av alle. Det er brukt tøy jeg selger, og det billig, jeg er glad for alt jeg slipper å kaste eller ha liggende.

Jeg synes det er vanligere at kjøpere tar kontakt på SMS, da er det lettere å takke, og å gi beskjed om at varen er kommet frem.

Selv handler jeg på Trendsales.dk og der får både kjøpere og selger brukervurdering.