Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-13, 10:58   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skeptikere diskuterer seg selv

I går ble siste utgave av bladet Humanist lansert på Dattera til Hagen i Oslo, sammen med en diskusjon hvor skeptikere satte søkeliset på seg selv, og innrømmet både gode og dårlige sider. Jeg skulle gjerne ha vært der, men kan se filmen fra arrangementet det er linket til øverst på siden.
http://fritanke.no/index.php?page=vi...t&NyhetID=9012

Tidligere samme dag publiserte Fri Tanke en velskrevet artikkel av Didrik Søderlind som kom med diverse bekjennelser knyttet til sitt "virke" som skeptiker som jeg syns var veldig god og morsom, og som jeg lover å ta til ettertanke. Jeg ser jo at jeg kan komme med omtrent de samme innrømmelsene. Samtidig er det jo så gøy å være arrogant! Men innser da at jeg snakker for andre skeptikere, og egentlig ikke meningsmotstanderne.

Jeg syns det er veldig fint at skeptikerne diskuterer seg selv, og lurer på om det finnes liknende fora i alternativmiljøene hvor de tar tak i problemstillingen på sin side?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat