Tråd: Kreta i juni
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-13, 21:09   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kreta i juni

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg lurer på det samme, skjønt det aner meg at min frykt er det motsatte temperaturmessig. Uttrykket 'godt og varmt' finnes ikke i mitt sydenvokabular. Jeg kan knapt tro at jeg overhodet vurderer å bli med. Vi var på Rhodos tidlig i juni for sikkert tolv år siden (senere erklært som min siste sydentur nonsinne), og da var det 40 grader.

Du bør vel heller få de med til Mallorca eller noe i den duren hvis du vil ha fin norsk sommertemperatur. Tror det er det der i juni. Hellas blir jo ofte varmt! (Og godt )

emm er ikke aktiv   Svar med sitat